Pagina's

04 juli 2015

Before I die #7

Hey!

Vandaag ben ik er weer met een Before I die waarin ik iedere maand vijf dingen deel die ik wil doen voordat ik doodga. Zo stel ik dus langzaam maar zeker een bucketlist op die ik helemaal wil afwerken.

bucket list for girls | via Tumblr
Ik heb nog nooit in een vliegtuig gezeten. Bijna iedereen die ik ken is wel eens ergens heen gegaan met het vliegtuig, al was het maar een reis van een uur. Wij blijven eigenlijk altijd in Europa en gaan naar plekken die niet extreem ver van huis weg zijn. Het is nooit nodig om met het vliegtuig te gaan, al zou ik dat niet zo erg vinden. Ik  wil wel eens weten hoe het is om in zo'n vliegtuig te zitten en op te stijgen.

Go to disneyland

Disneyland is een droom. Het enige nadeel is de prijs. Ik ga deze vakantie naar Disneyland Parijs en kan echt niet wachten. Ben benieuwd of het zo leuk is als iedereen zegt maar dat kan bijna niet anders. Ik ben ook niet iemand met heel hoge verwachtingen dus ik denk dat ik het geweldig vind.

bucket list for girls | via Tumblr 
Ze zien er altijd zo leuk uit, die Segways. Ik hoef er niet eens per se één te hebben maar om er gewoon eens op te rijden, dat lijkt me al leuk. Hoe dat zou voelen, no idea. Ben er wel enorm nieuwsgierig naar, oops.

bucket list for girls | via Tumblr
Ik heb niet één 'beste' vriendin maar wel veel goede vriendinnen die aan de andere kant van het land wonen en sommigen wonen zelfs in een ander land zoals België of Duitsland. Velen heb ik nog nooit kunnen zien omdat ze zo ver van me vandaan wonen en ik geen geld en tijd heb om vaak lange afstanden te reizen. Ik hoop dat ik zo snel mogelijk al mijn vriendinnen die ik via het internet ken kan ontmoeten.

(100+) Tumblr 
Last, but definitely not least. Mijn tante en oom woonden een aantal jaar in Singapore. Nieuwsgierig als ik ben, zocht ik wat foto's op en ik werd meteen verliefd. Toen ik deze foto zag, wist ik het zeker; ik moet en zal dit land een keer bezoeken. Hoe vet ziet dit zwembad eruit? Like, how? Ik denk niet dat je dit soort zwembaden vaak tegenkomt en heb nu al zin om er heen te gaan.
 
Hebben jullie trouwens al vakantie? Officieel had ik pas vanaf vrijdag vakantie maar deze week hoefden we alleen nog maar onze boeken in te leveren, toetsen in te kijken en dat soort nonsense. Ben blij dat het alweer het eind van het schooljaar is want ik ben er zeker aan toe.
 
Liefs,
Veerle

1 opmerking: