Pagina's

02 maart 2015

Beautiful Minds Inspire Others


Voor deze post vond ik inspiratie op weheartit - wanneer zou het ook eens niet zo zijn? Beautiful minds inspire others. Een prachtige quote vind ik en daarom wilde ik hem niet alleen delen maar er ook meer mee doen. Er zijn heel veel mensen die mij hebben geïnspireerd op een bepaalde manier te denken en zij verdienen wel wat extra aandacht. Ik deel die mensen vandaag met jullie.

D E M I   L O V A T O
Ik zou haar onmogelijk niet kunnen noemen. Demi is zó een grote inspiratie voor me en al meer dan twee jaar lang inspireert ze me om positief te denken. Ze is vroeger enorm gepest en raakte in een diepteput. Waar zij allemaal doorheen is gegaan, al die negativiteit en problemen, ik kan het me niet eens voorstellen. Gelukkig heeft ze haar depressiviteit overwonnen en kijk nu naar haar: één van de sterkste vrouwen die ik ooit heb gezien. En als zij positief kan blijven na al die dingen die ze heeft meegemaakt, waarom ik dan niet?

J U S T I N   B I E B E R
Wat veel mensen niet weten, is dat Justin vroeger helemaal niet zo rijk was en het een stuk slechter had dan veel anderen. Hij woonde met zijn moeder, die niet genoeg geld had om altijd maar nieuwe kleren voor hem te kopen en hem alles te geven wat andere kinderen toen ook hadden. Hierdoor werd hij gepest.
Wat veel mensen wél weten, zijn de slechte dingen die hij een tijdje geleden heeft gedaan. En nee, natuurlijk steun ik die beslissingen niet. Het is echt niet zo dat ik als 'belieber' het gelijk eens ben met alles wat hij doet - de helft van de roddels zijn niet eens waar, maar goed, back to the point. Hij raakte depressief en er leek maar geen einde te komen aan alle haat. Toch heeft hij zich er weer uitgewerkt en is hij vrolijk als nooit tevoren. Weer grappen uithalen met Ellen en vooral de lach die Justin nu vrijwel iedere dag draagt, maakt me heel blij.
De manier waarop hij door al deze dingen heen is gekomen en zichzelf alleen maar heeft verbeterd sinds vroeger, inspireert me heel erg. Om nog niet eens over zijn fantastische muziek te beginnen. Zoals jullie kunnen merken zou ik uren over hem door kunnen ratelen.

J E N N I F E R   L A W R E N C E
Jennifer is één van de eerlijkste en leukste personen op de hele wereld. En dat meen ik met al mijn hart. Terwijl veel andere beroemdheden zich laten beïnvloeden door de stress en steeds maar meer afvallen, doet zij daar duidelijk niet aan mee. Ze gelooft niet in de zogenoemde 'skinny feels' en zegt dat eten een stuk beter voelt. Ook doet ze wat ze wil en maakt het haar voor geen meter uit wat andere mensen van haar denken. Ik kan uren lachen om dingen die ze zegt in interviews en vind haar echt een geweldige persoon die me inspireert om van mijn lichaam te houden en me niet te voelen alsof ik moet afvallen zodat ik bij de rest hoor.


Dit zijn de drie van de mensen waarvan ik vind dat ze beautiful minds  hebben en zij inspireren mij iedere dag weer. Wie zijn jouw voorbeeld en waarom?

Liefs,
Veerle

13 opmerkingen:

  1. Jennifer Lawrence heb ik in een aantal interviews gezien en zij lijkt mij een onwijs leuk én grappig persoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, Jennifer Lawrence vind ik ook leuk! Zelf raak ik geïnspireerd van bijvoorbeeld Janine Jansen, Lauren Conrad en op het moment op het gebied van gezondheid: Rens Kroes. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jennifer Lawrence vind ik maar een hypocriet sinds haar naaktfoto's zijn gelekt. Daarop zie je dat ze echt niet de one-of-the-boys meid is die ze beweert te zijn en net wél very much in love with herself is zoals al die Hollywood sterren die ze bekritiseert.

    Dat gezegd zijnde, Demi Lovato vind ik leuk. En ben ook heel blij dat Justin zijn rebelse periode eindelijk achter zich heeft gelaten en weer de oude lijkt te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat gedoe met die naaktfoto's heb ik niet helemaal meegekregen.. Dat is dan toch weer een tegenvaller haha..

      Verwijderen
    2. Ik heb ze gezien en laten we zeggen dat het echt alles erop en eraan was. De look-at-me blik, de ik-ben-ZO-geweldig uitdrukking en ik-ben-de-ultieme-sekspoes poses,... Iemand die 'lekker gewoon' en zogezegd niks moet hebben van al die seksualisering van vrouwen doet zoiets niet.

      Verwijderen
  4. Demi lovato vind ik de tofste van dit rijtje! Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Demi Lovato <3 Echt een powervrouw! <3

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige quote en mooie artiesten! Ik ben zelf helemaal fan van Demi Lovato, al heeeeel erg lang. Ze is en blijft een topvrouw! Zelf hou ik niet zo van Justin Bieber maar ik heb wel respect voor hem. Iedereen zeurt maar over hem maar hij is idd wel van ver gekomen! Respect hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je blog net ontdekt en je maakt zulke leuke posts!
    Sorry dat moest ik ff kwijt, ik vind de layout van je blog echt geweldig :)
    Leuke quote!

    xx Julia

    BeantwoordenVerwijderen