Pagina's

27 februari 2015

Random favorites

Sinds juli vorig jaar heb ik al geen favorietenpost meer gedaan. Mijn make-up stash is iets te klein om het alleen over beautyfavorieten te hebben dus deel ik vandaag wat random favorites met jullie. Van muziek tot kleding en van haar tot films. Al mijn favorieten van de afgelopen paar maanden zijn in deze post te vinden.

Een paar posts geleden zagen jullie mijn review over de Rimmel Stay Matte Powder. Ik was erg onder de indruk van dit product en gebruik het standaard iedere dag. Nu snap ik eindelijk waarom mensen dit hun 'holy grail'-product noemen. Mijn gezicht voelt heerlijk zacht aan en zorgt ervoor dat ik er niet vies en zweterig uitzie.

Iets anders wat er vies of lelijk uit kan zien is mijn haar. Het is klitterig, pluizig en vrij dik waardoor het me uren kost om door te kammen. Een product wat mijn haar heel erg geholpen heeft met de pluis en definitie van de krullen is de John Frieda Frizz-Ease Curl Reviver Mousse. Door deze mousse gaan mijn krullen glanzen en ook wordt de pluis een stuk verminderd - alhoewel deze bij mij nooit helemaal weg zal gaan. Let op, deze mousse is bedoeld voor krullend haar.

Als we dan toch bezig zijn met hoe we eruit zien, kan kleding natuurlijk niet vergeten worden. Nog nooit heb ik het gevoel gehad dat ik één kledingitem echt niet kon missen maar misschien is daar nu toch verandering in gekomen. Laatst bestelde ik de High Rise Skinny Jeans van de Forever21 in het zwart. Aan wat te lange pijpen ben ik wel gewend met mijn lengte maar voor de rest zit deze broek echt perfect. Wat ik ook heel fijn vind is dat hij high-rise/high-waisted is waardoor ik hier makkelijk crop-tops bij kan dragen.

Nog iets waar ik me de afgelopen maanden iedere dag mee bezig heb gehouden zijn series. Op dit moment kijk ik Gossip Girl maar mijn favorieten zijn toch nog altijd The Vampire Diaries en Pretty Little Liars. Ik vind Gossip Girl net iets teveel drama; dat is waar de hele serie om draait. Bij The Vampire Diaries wordt er gebruik gemaakt van bovennatuurlijke wezens en Pretty Little Liars heeft behalve drama ook wat weg van een mystery/thriller-serie.




Hoewel ik helemaal gek ben van series, heeft een film zo nu en dan ook wel iets. Een paar dagen geleden keek ik Gone Girl. Een heel aparte thriller met veel onverwachte gebeurtenissen en ik zou hem zéker aanraden. Playing it Cool is een andere film die ik keek uit een heel ander genre: comedy/romantiek. Normaal ben ik niet zo van de romantische, zoetsappige films maar bij deze werd ik toch wel vermaakt. Nog een aanrader dus.

Soms heb ik echter niet zo'n zin in een film waar ik anderhalf uur naar moet kijken en wil ik gewoon even lekker naar muziek luisteren. Een favoriet liedje noemen is heel moeilijk voor me en daarom deel ik een album en een EP met jullie. Shawn Mendes' nieuwe album Handwritten is onderweg. Het album is nog niet volledig beschikbaar maar er zijn al wel een paar liedjes uit en geloof me als ik zeg dat je zeker niet teleurgesteld zal zijn!
En dan nog de EP waar ik het over had: A Piece Of Me van Jacob Whitesides. Hierop staan zes originele nummers van hem en ze zijn echt geweldig! Dit zijn van die nummers waar ik iedere dag naar kan luisteren en ze dan nog steeds leuk vind.
Terwijl ik muziek aan het luisteren ben, is een lekkere kop thee altijd de perfecte toevoeging. Al heel lang is Marokkaanse Mint mijn favoriete theesmaak. Welk merk maakt me niet zoveel uit, de smaak is gewoon goddelijk. Als je het nog nooit hebt geprobeerd zou ik dat zeker eens doen!

Met zo'n warme kop thee vind ik blogs lezen of youtubevideo's kijken ook nooit verkeerd.  Mijn favoriete blogs op dit moment zijn die van Vera Camilla en Vivianna Does Makeup. Qua youtubers vind ik zowel KathleenLights als BrittneyLeeSaunders heel leuk om te kijken (het was een hele klus voor me om twee favorieten te kiezen aangezien ik geabonneerd ben op meer dan vierhonderd kanalen).

Dat waren dan mijn recente favorieten! Het is een vrij lange post geworden maar goed, dat vinden jullie vast niet erg. :)
Hebben jullie nog muziek, films, series of make-up producten die jullie me zouden willen aanraden? Laat dan zeker eens een reacite achter.

Liefs,
Veerle

14 opmerkingen:

  1. Zo, nog een krullenkopje! Ik versta je frustratie met klitten en lastig te kammen haar volledig. Daarom is het al een jaar geleden dat ik mijn haar nog kamde! ;) het is een beetje een zoektocht hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete series zijn ook the vampire diaries en pretty little liars. Nog maar een paar afleveringen en dan weten we eindelijk wie A is whoehoee haha
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt? Ik wist helemaal niet dat we dat dit seizoen al te weten zouden komen! Eindelijk haha!

      Verwijderen
  3. Jaahh, Marokkaanse Mint of 'Minty Marocco' is echt een lekker smaakje! Leuke favo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Veerle! Pretty little liars vind ik ook echt super leuk om te kijken! Helaas alles al gezien. The Fosters kijk ik nu, ook een aanrader. :) Vindt je blog echt super leuk! http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb nog nooit van The Fosters gehoord maar daar zal ik binnenkort eens naar kijken! En dankjewel! :)

      Verwijderen
  5. Oooooooh Pretty Little Liars <3 Ik vind het nu wel een beetje te veel worden maar 26 (?) maart word big a onthuld woehoooooo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn lijstje! De Stay matte heb ik ook heel lang gebruikt en weet eigenlijk niet waarom ik deze niet meer gebruik. De producten van John Frieda zijn inderdaad heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk artikel! Die poeder is inderdaad super fijn! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat superleuk om te lezen over je favorieten. Ik vind Pretty Little Liars ook echt waanzinnig leuk alleen soms echt wel creepy. En wat een goede tip van dat album! Ik zal er zeker eens naar luisteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zoooo jaloers op het Handwritten album! Ik ben echt een huge fan van Shawn Mendes haha (en Jacob Whitesides<3)
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pretty little liars kijk ik ook met veel plezier <3 De poeder van Rimmel lijkt mij trouwens ook ontzettend fijn, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen