Pagina's

11 februari 2015

OTP's



Dat verschrikkelijk schattige stel in je favoriete film waar je maar geen genoeg van kan krijgen, of juist twee mensen die níet bij elkaar zijn maar een perfect stel zouden vormen. One True Pairing. Omdat ik aardig verslaafd ben aan tv-series en films en Valentijnsdag ook steeds weer dichterbij komt, deel ik vandaag mijn OTP's met jullie!


D E L E N A
Als ik van twee mensen niet genoeg kan krijgen, zijn het Damon en Elena wel. Ook al zijn ze nu geen koppel (ik wil geen spoilers geven maar asdfkjf ik ben boos op Elena), naar mijn mening zijn ze echt perfect. Elena, het lieve, brave meisje en dan Damon, badass van buiten maar toch lief en gevoelig van binnen.
Ze komen trouwens uit The Vampire Diaries (zeker een aanrader als je van series houdt!).









S T Y D I A
Nog steeds vraag ik me af waarom Stiles en Lydia geen stel zijn. Sowieso zou ik als ik Lydia was geweest al lang verliefd zijn op Stiles na alles wat hij voor haar heeft gedaan. In mijn ogen zijn ook zij écht gemaakt voor elkaar en stiekem hoop ik dan ook dat ze toch nog bij elkaar komen!
Ze komen uit Teen Wolf (nog een aanrader jongens!).






S P O B Y
Volgens mij kijkt tegenwoordig bijna iedereen wel Pretty Little Liars. Niet gek ook, want het is een fantastische serie (alhoewel het laatste seizoen een stuk beter is dan de rest). 
Spencer en Toby vind ik zó afgrijselijk lief samen. De laatste paar afleveringen gaat het wat minder tussen hen, maar goed. Vooral Toby's karakter vind ik heel lief en samen vormen ze het perfecte stel.

P A T N I S S
Lelijkste shipnaam ooit, i know, alleen had ik geen idee hoe ik ze anders moest noemen. Keeta? Zeg nou zelf, dan is Patniss nog beter.  
Natuurlijk heb ik het hier over Katniss en Peeta. Als je The Hunger Games niet kijkt - wat je trouwens wel zou moeten doen want het is echt nog 10219942x beter dan je verwacht - weet je waarschijnlijk niets over wat ze hebben meegemaakt enzovoorts maar oké, toch moest ik ze even noemen. 
Peeta heeft Katniss altijd heel goed behandeld en echt voor haar gezorgd. Stiekem denk ik dat ze ook wel iets voor hem voelt maar het niet durf toe te geven. Na wat er met Peeta is gebeurd in de laatste film zou je hier nu andere gedachten over kunnen hebben, maar ik vind nog steeds dat ze een koppel moeten worden (wat misschien ook meespeelt is dat ik echt een enorme hekel heb aan Gale).

C H A I R
Nog een afgrijselijke shipnaam! Chuck en Blair. O my god, wat zijn die lief samen. Ik ben pas bij seizoen drie aangezien ik Gossip Girl eerst heel saai vond en het pas sinds een tijdje weer kijk, maar de veranderingen die Chuck heeft doorgemaakt! Het is echt leuk hoe je ziet dat hij zich steeds meer naar andere mensen opent en Blair helpt hem hier heel erg bij.
Misschien gaan ze wel uit elkaar aan het eind van Gossip Girl en zijn ze dus helemaal geen lief koppel meer, je weet maar nooit. Geen spoilers geven!!!!








Oh ja en nog iets nu we het over films en series hebben: ben ik de enige die emotioneel raakt van fictieve gebeurtenissen? Toen Bonnie dood ging in TVD moest ik bijvoorbeeld huilen en bij THG deel 3 moest ik ook een paar keer bijna janken. Waarschijnlijk ben ik het enige emotionele wrak die niet tegen films en series kan en helemaal met de personages meeleeft terwijl ze niet eens echt bestaan.

Wat zijn jullie OTP's  (als jullie er al één hebben)? En als jullie ook één van deze series of films kijken, sluiten jullie je bij mijn mening aan of juist weer helemaal niet?  

Liefs,
Veerle 


2 opmerkingen:

  1. Zelf kijk ik amper series, ik heb dus niet echt een OTP. Wel een leuk artikel! Normaal ween ik nooit bij films, maar bij 'My sister's keeper' heb ik toch wel een traantje moeten wegpinken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Delena is mijn favoriet! Ik ben verslaafd aan The Vampire Diaries! Kijk je ook The Originals? Echt een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen