Pagina's

07 februari 2015

Minder bloggen?

Hey hoi,

Even een korte mededeling vandaag. Waarschijnlijk hebben jullie het wel gemerkt: ik heb me niet gehouden aan mijn belofte van een post één keer in de twee dagen. Gebrek aan inspiratie, writersblock, hoe je het ook maar wilt noemen. Daarom ga ik de komende dagen/weken iets minder posten. Wees niet bang, ik stop niet en neem ook geen pauze. Wel denk ik echter dat het verstandig is om iets minder bezig te zijn met mijn blog en iets meer te gaan genieten van de tijd die ik doorbreng met vrienden en familie. Hopelijk hebben jullie daar wat begrip voor. 
Mijn doel voor nu is om twee á drie keer per week te bloggen, maar iets minder dan normaal. Toch denk ik dat het me meer rust geeft aangezien ik de laatste tijd vrij gestrest ben geweest. 
Even een kleine update dus, ik wilde het jullie even mededelen. Weten jullie ook weer hoe dat zit.
Verder begint woensdag de toetsweek voor me waar ik echt helemaal geen zin in heb, maar goed. Ik zal proberen er het beste van te maken!

Liefs,
Veerle

3 opmerkingen:

  1. Ik snap je wel. Geniet gewoon van de tijd die je hebt met je vrienden en familie, en als je tijd over hebt, denk je dan ook nog eens aan ons? (: Succes met je toetsenweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel begrijpelijk hoor! Geniet van je tijd en ik ben benieuwd naar toekomstige artikelen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt helemaal gelijk! Vrienden, familie en school gaan voor!

    BeantwoordenVerwijderen