Pagina's

03 februari 2015

Before I die... #2

Vorige maand begon ik een serie genaamd 'Before I die'. Wat de bedoeling hiervan is, is dat ik iedere maand vijf dingen laat zien die ik wil bereiken. Nu is het alweer februari en dat betekent een nieuw deel van Before I die!
 
Alhoewel New York City mijn ultieme droomplaats is, komt London ook vrij dicht in de buurt. Ook is het wat praktischer, aangezien mijn familie en vrienden dan nog relatief dichtbij wonen. Op deze manier kan ik ook alvast wat ervaring opdoen met het spreken van Engels als ik dan wel ooit naar Amerika verhuis.
  
 Mijn ouders vinden tattoo's maar asociaal en zouden er ook zeker niet over te spreken zijn als ik er één nam. Toch is het iets wat ik graag wil als representatie van bepaalde dingen die ik heb meegemaakt in mijn leven.
Enorme fangirl die ik ben, kon deze niet ontbreken. Waarom ik mijn idolen wil ontmoeten is vrij simpel: ze betekenen veel voor me en hun muziek heeft me in de afgelopen twee jaar heel erg geholpen. De mensen die op dit moment bovenaan mijn lijstje staan zijn Justin Bieber, Ariana Grande en Demi Lovato.
 
Al mijn vrienden hebben een speciale betekenis voor me; ik weet dat ik ze kan vertrouwen en ze kunnen me altijd aan het lachen maken. Lekker cheesy weer, maar dat maakt het niet minder waar. We kunnen ook allemaal goed met elkaar overweg en ook al zouden we waarschijnlijk geen enkele nacht slapen, het zou zeker weten leuk worden!
 
Hoe en waar je dit kunt doen, geen idee. Toch is zwemmen met dolfijnen iets wat ik al jaren wil doen Slim, schattig en ze kunnen extreem goed met mensen overweg. Althans, met de meeste mensen. Zodra ik oud genoeg ben, ga ik dit zeker ergens doen!

Dat was het alweer! Misschien kunnen jullie je bij sommige van deze dingen wel aansluiten, of juist helemaal niet. Iedereen wil weer andere dingen doen en bereiken in hun leven en dat vind ik ook altijd leuk om te zien en te horen! 

Liefs,
Veerle ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! "Go camping for a week with a group of close friends" is zo'n leuk idee! Ik zie het al helemaal voor me! En 'live in Londen' *droomd* lijkt me geweldig, al die Engelsen met hun leuke accentjes om me heen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook graag een kleine tatoeage laten zetten die iets betekent voor mij, niet zomaar eentje. In de zomervakantie ga ik kamperen met mijn drie close vriendinnen, volgens mij gaat dat dolle pret worden! (:

    BeantwoordenVerwijderen