Pagina's

15 januari 2015

Winter Outfit Ideeën! ♥

Hoi hoi!

Omdat het altijd leuk is om nieuwe kledingstukken te combineren en wat inspiratie op te doen, besloot ik jullie vandaag drie outfit ideeën te laten zien. Het zijn heel verschillende looks waardoor ik denk dat veel verschillende mensen er iets aan zullen hebben. Onder iedere foto heb ik nog een korte beschrijving gegeven.


Deze outfit vind ik zelf heel leuk! Simpel maar toch meisjesachtig en leuk. Iedere zwarte sweater die je hebt kun je gebruiken en zorg ervoor dat dit net iets over het begin van je rok valt. Voor de rok is hier een bordeauxrode gebruikt, wat een mooie en populaire kleur is deze winter. Om het af te maken draagt ze nog een bruine tas maar natuurlijk kun jij jouw favoriete tas met deze outfit dragen!

Op de foto kun je zien dat deze outfit een wat andere stijl is, die ik toch heel leuk vind. Waarschijnlijk heb je al wel een gestreept zwart en wit shirt die je kunt gebruiken en een zwarte broek ligt misschien ook al in je kast. De sjaal maakt het geheel net wat warmer en door de jas zit er net wat meer kleur in. Met de gouden accessoires wordt deze outfit nog wat meer chic.

Dan iets wat ik zelf minder snel zou dragen maar wat bepaalde mensen ook heel leuk kan staan. De broek is ripped maar als je het snel koud hebt - zoals ik - kun je een normale zwarte broek aandoen. Hierboven draagt ze een vrij simpele, witte blouse en dan het aandachtspunt van deze look: faux fur (neem ik aan). Een horloge om je pols, zwarte tas bij de hand en je favoriete sneakers er nog bij aan en voila, je bent klaar!

Ik hoop dat jullie wat inspiratie op hebben gedaan van deze post. Door verschillende stijlen uit te kiezen denk ik dat er voor veel meisjes wel wat bij zit!
Wat is jouw favoriete kledingitem voor de winter? Laat het weten in de reacties!

Liefs,
Veerle

2 opmerkingen:

  1. Die eerste outfit is erg leuk, maar persoonlijk vind ik een rokje iets te koud in de winter. Die derde outfit zou ik ook niet zo rap gaan dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hmm, ik vind dat van het rokje er een beetje vanaf hangen. Kan voor bijvoorbeeld een evenement waar je binnen bent wel heel leuk zijn!

      Verwijderen