Pagina's

05 januari 2015

Winter essentials! ♥

Iedereen heeft wel bepaalde dingen die echt 'heilig' voor je zijn. Of het nou je favoriete spijkerbroek is of een boek. Voor mij veranderen die dingen wel naarmate het seizoen ook verandert. In deze post deel ik met jullie alle dingen die ik echt nodig vind in de winter.

Beauty
Crème: In de winter krijg ik droge plekken over mijn hele gezicht waar de huid gaat schilferen. Heel vies, ik weet het. Om dit enigszins te vermijden gebruik ik een 's ochtends en 's avonds een verzorgende en hydraterende crème.
De bronzer die ik dagelijks gebruik.€4.99
Bronzer: Als je door de koude wind hebt gefietst, zie je er op school al snel uit als een geest. De kleur die je in de zomer had is voor het grootste deel weg. Een manier om je gezicht toch iets bruiner te laten lijken is bronzer. Zelf gebruik ik dit iedere dag en ik kan eigenlijk niet meer zonder. Meestal gebruik ik het om wat schaduw aan te brengen en om iets meer warmte terug te geven aan mijn gezicht.
Waterproof mascara: Vaak sneeuwt het hier in Nederland toch wel waardoor je mascara heel snel kan uitlopen. Om panda-ogen te voorkomen kun je een waterproof mascara gebruiken. Ik vind die van Max Factor, L'Oréal en Maybelline heel fijn. Wel kunnen deze mascara's iets moeilijker zijn om van je wimpers af te krijgen, maar met de eye makeup remover pads van de Kruidvat gaat zelfs dat bij mij heel snel. De prijs van deze mascara's ligt rond de €15,- denk ik.
Lippenbalsem: Net zoals mijn huid worden mijn lippen ook heel droog in de winter. Gescheurde mondhoeken en velletjes vindt niemand fijn. Een lippenbalsem is dan ook mijn redder in nood.

Fashion
Warme schoenen: Voor mij zijn deze echt onmisbaar deze tijd van het jaar. Helaas ben ik heel kieskeurig met schoenen en duurt het voor mij dan ook heel lang om leuke, goede schoenen te vinden. Na heel veel zeuren heb ik dan toch maar Uggs besteld gisteren en ik hoop dat ze goed zitten.
Sweaters: Zonder sweaters kom ik de winter niet door. Ze zijn op heel veel verschillende manieren te combineren en houden je ongelooflijk warm. Ieder jaar sla ik weer sweaters in omdat ik echt niet zonder kan.
Warme sokken: Bijna was ik deze vergeten! Wat zijn warme sokken lekker. Mijn voeten worden op de één of andere manier veel sneller koud dan de rest van mijn lichaam. Van de warme sokken bij de Primark kan ik niet genoeg hebben.

Random
Koffie: Het hele jaar door drink ik wel koffie, maar het lekkerst vind ik het toch als het koud is buiten. Wat koffiemelk erin, een koekje erbij en ik ben gelukkig.
Warme deken: Deze zijn een beetje mijn obsessie geworden deze winter. Als ik beneden tv aan het kijken ben pak ik deze er áltijd bij. Ook op mijn bed ligt er een extra deken die ik kan pakken als ik het koud heb (iedere avond dus).
Netflix/Popcorn Time: Films kijken met koffie, een warme deken en een koekje is de hemel. Nou ja, niet letterlijk maar voor mij komt het dicht in de buurt.  Netflix vind ik heel leuk, alleen staan de nieuwste films en series daar meestal niet op. Laatst heb ik Popcorn Time ontdekt. Dit kun je op je laptop downloaden en hier staan de nieuwste series en films op. Het aanbod is echt heel groot en bij de meeste films en series is er Nederlandse ondertiteling. Een echte aanrader dus!



 Dat waren mijn winter essentials al weer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik zie jullie snel weer!

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen