Pagina's

20 januari 2015

Update: Parijs & Ariana Grande concert!


Hoi hoi!

Al een tijdje heb ik geen life-update post gedaan waarin ik vertel over de leuke dingen die voor de aankomende tijd gepland zijn. Daarom besloot ik dat nu te doen, in deze post. Ook al zijn er niet heel veel dingen die leuk zijn en steeds dichterbij komen, wel zijn er al een paar waar ik graag wat meer over wil vertellen!

24 april - Mijn verjaardag
Ieder jaar kijk ik weer naar deze datum uit, ook al is het niet eens zó bijzonder. Ik vind het gewoon een leuke dag vol gezelligheid, vrienden en eten. Dit jaar word ik veertien en voor mij klinkt dat best raar en oud. Vergeleken bij mijn vriendinnen ben ik echt heel jong maar goed (ik heb een groep overgeslagen en bijna al mijn vriendinnen worden dit jaar vijftien).




29 mei - Ariana Grande concert?!?!
O my god, wat heb ik hier veel zin in! Al een paar jaar ben ik fan van Ariana door haar muziek maar ook haar persoonlijkheid. Ze heeft heel veel talent, wat ook de reden is dat ik haar graag live wilde horen! Samen met een vriendin van me ga ik naar haar concert op 29 mei. Nog steeds bizar om aan te denken!




Zomervakantie
Zoals je in mijn Doelen voor 2015 post kon lezen wil ik al een vrij lange tijd naar Parijs. Grote steden trekken me op de één of andere manier heel erg aan en natuurlijk kon ik Parijs dan niet vergeten. Ik weet dat mijn ouders eigenlijk ook al jaren met ons naar Parijs willen en nu is het dan eindelijk ingepland! Of we naar Disneyland gaan is nog niet zeker maar we gaan wel zeker weten naar de Eiffeltoren.

Random
Voor de rest heb ik nog niet echt grote dingen gepland die interessant zijn voor jullie. Wel heb ik over ongeveer drie weken een proefwerkweek - waar ik totaal geen zin in heb - maar de posts gaan als het goed is gewoon door en blijven één keer in de twee dagen komen. Zulke stressperiodes zijn dat voor mij.. Maar goed, ik moet er maar weer doorheen bikkelen haha!

Hebben jullie nog leuke dingen gepland voor dit jaar?
En dan nog een vraag puur om mijn blog te verbeteren: wat voor posts vinden jullie het leukst om te lezen bij anderen? Met suggesties zal ik zeker wat gaan doen! 

Liefs,
Veerle

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk om dingen vooruit te plannen! Gaaf dat je naar een concert gaat en heel tof dat je naar parijs gaat!! Succes met je proefwerkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Telkens ik een jaartje ouder wordt, klinkt dat veel volwassener, geen idee waarom, haha! Oeh, wat leuk dat je naar Ariana Grande gaat! Dat zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OMG ik wil ook naar Ariana Grande!!! Supervet!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga dit jaar ook een stedentrip maken waar ik erg op verheug! Leuk dat je eindelijk naar Parijs gaat! Ik ben toen ik wat kleiner was ook naar Disney geweest! Zelfs een dagje in Disney is leuk dus zeker een aanrader!

    Liefs, Valery

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je naar Ariana gaat! Ik ga dit jaar met mijn vader naar Rome en met een vriendin op vakantie naar het buitenland. Verder heb ik eigenlijk nog niet veel plannen gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen