Pagina's

07 januari 2015

Review: L'Oréal Miss Manga Mascara




Mascara is onmisbaar in mijn dagelijkse routine. Zonder mascara zie ik er al gauw uit alsof ik dagen niet geslapen heb. Daarom is het ook altijd fijn om een nieuwe mascara te ontdekken. 
Al een tijdje terug bestelde ik de L'Oréal Miss Manga mascara op de website van Douglas. Ik vind het best lastig om een review over een mascara te schrijven omdat iedereen weer andere dingen mooi vindt, maar ik heb mijn best gedaan!

De verpakking vind ik práchtig. Zwart en roze blijkt een heel mooie combinatie te zijn en doordat het roze gedeelte ook iets reflecteert ziet het er nog mooier uit. Op de verpakking van de mascara heb ik niks aan te merken.
Over de vorm van het borsteltje is nagedacht. Het begint groot en loopt af waardoor het uiteinde heel geschikt is voor je onderste wimpers. Ook kan het borsteltje 360 graden draaien, wat leuk en aardig is maar niet werkt op mijn wimpers. Er moet best veel kracht gezet worden om het borsteltje ook daadwerkelijk te draaien, dus dat vind ik eigenlijk een nutteloze toevoeging. Misschien werkt het voor andere mensen wel. Voor mij dus niet.

Creëer mega volume met de Miss Manga mascara van L'Oréal Paris. Geef je bovenste en onderste wimpers een boost met de unieke flexibele 360 graden borstel. Met Miss Manga mascara creëer jij mega grote ogen met volume wimpers.
De extra brede basis van de borstel geeft de bovenste wimpers 15x meer volume. De onderste wimpers worden benadrukt door het extra smalle uiteinde van het borsteltje.
Wanneer ik een laagje van deze mascara aanbreng word ik helemaal blij; mijn wimpers krijgen zeker meer volume dan normaal en zien er gelijk een stuk beter uit. Er zijn geen klonten te bekennen.
Bij het tweede laagje merk ik echter dat er kleine klontjes in de uiteinden van mijn wimpers verschijnen. Ik vind dit wat rommelig staan en vind dit dan ook niet heel fijn. Daarom gebruik ik nu deze mascara alleen voor het eerste laagje en een andere mascara, die geen klonten geeft, voor het tweede laagje. Een goede tip om eventuele klonten uit je wimpers te halen is om met een schoon mascaraborsteltje door je wimpers te 'kammen'. Helaas merk ik dat de klonten die ik krijg met deze mascara te klein zijn om er op deze manier uit te halen.

Voor €14,95 heb ik deze mascara op douglas.nl besteld.

 Zou ik deze mascara voor dit bedrag aanraden?
Ja, ik denk het wel. Zoals ik zei gebruik ik deze mascara alleen voor het eerste laagje, maar als een paar klontjes je niks uitmaken is dit een echte aanrader. Ik zou deze mascara zo weer kopen omdat ik hem iedere dag gebruik om als eerste laagje wat volume aan mijn wimpers te geven.
Wat L'Oréal zegt dat deze mascara doet klopt zeker!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen