Pagina's

11 januari 2015

Reading, listening, watching! ♥

Boeken lezen is iets wat ik al sinds ik vier ben doe. Series en films kijken is meer iets van de laatste jaren, maar ook dat kan ik zeker niet meer missen. En wie luistert er niet iedere dag naar muziek? In deze post laat ik jullie zien wat ik op dit moment aan het lezen, luisteren en kijken ben. 



Nadat ik aan het begin van 2014 de film Divergent zag was ik verkocht. Ik moest en zou de hele reeks boeken lezen. Met Sinterklaas vroeg ik dan ook om het tweede deel van de trilogy; Insurgent. Veronica Roth's schrijfstijl vind ik heel fijn en laat me heel erg meeleven met de personen in het boek. Zelf lees ik dit boek in het Engels maar de Nederlandse versie is natuurlijk ook gewoon verkrijgbaar. Een heel groot deel van dit boek heb ik nog niet gelezen maar tot nu toe vind ik het een superleuk boek!

 
Ergens in Juli had ik het album alvast vooruit besteld, om zeker te weten dat ik hem in augustus ook echt had. Helaas kwam hij pas in september aan maar dat maakt het album niet slechter!  Al een paar maanden luister ik iedere dag wel naar dit album. Of je nou van rustige liedjes houd of juist niet, alles zit er wel tussen. De variatie van liedjes en mensen waarmee ze heeft samengewerkt vind ik heel gaaf.

De serie die ik sinds vorige week weer kijk is Gossip Girl. Toen ik begon met het kijken van GG vond ik het echt niks en hoeveel afleveringen ik ook keek, op de één of andere manier had het mijn interesse niet. Ik moet wel zeggen dat het echt een dramaserie is dus als je daar niet van houdt is dit geen aanrader. 

Als jullie nog aanraders hebben voor boeken, muziek of films/series laat het dan zeker weten! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot over twee dagen.

Liefs,
Veerle

7 opmerkingen:

  1. Divergent is echt een geweldige film! Ik zou heel graag de boeken er eens van lezen. Ariana Grande heeft inderdaad erg leuke liedjes! Als je van "weenfilms" houdt, kan ik je 'My sisters keeper' zeker en vast aanraden. Het is een zielige, maar prachtige film!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  2. Dank je voor de aanrader! Die zal ik zeker één deze dagen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Divergent is zo leuk, ben nu de maze runner aan het lezen, echt een geweldig boek!<3
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. The Maze Runner vind ik inderdaad ook echt heel leuk! Xx

      Verwijderen
  4. Oh de film Divergent moet ik nog steeds zien! Zo te lezen is het dus een aanrader qua film en boeken :)

    BeantwoordenVerwijderen