Pagina's

13 januari 2015

January Wishlist! ♥

 

Om mijn gedachten een beetje op een rijtje te zetten besloot ik vandaag mijn wishlist met jullie te delen. Van make-up kan ik namelijk nooit genoeg hebben, mijn haar kan altijd wat mooier en met nieuwe kledingstukken kun je weer heel andere looks creëren.


Maybelline Dream Fresh BB Cream
Al een heel lange tijd ben ik op zoek naar een goede BB Cream. De reden daarvoor is dat ik geen puistjes heb maar wel rode wangen waar ik wat egalisatie nodig heb.
Ik heb vrij goede verhalen gehoord over deze van Maybelline dus hoop ik dat het mijn verwachtingen waar maakt; lichte tot medium dekking wat ook vrij verzorgend aanvoelt.


NYC liquid liner
De eyeliner van Essence die ik een tijdje geleden kocht is uitgedroogd en was sowieso niet fijn om mee te werken. Wings vind ik altijd heel mooi dus is het tijd om een nieuwe eyeliner uit te proberen. Over deze heb ik heel veel beautyguru's op youtube positief horen zijn dus wil ik deze graag aan mijn collectie toevoegen.


MAC Faux
In het algemeen vind ik MAC lipsticks prachtig, alleen zijn ze wel vrij duur (19€). De naam Faux heb je waarschijnlijk al wel gehoord, Kylie Jenner draagt deze kleur namelijk vaak. Het is een prachtige oudroze kleur, zo'n 'my lips but better' lipstick. Omdat de kwaliteit van MAC lipsticks wel vrij goed is en dit een mooie neutrale kleur is die je iedere dag wel kunt dragen, ga ik deze zeker binnenkort halen.

L'Oréal Elnett Haarspray
Ongeveer een jaar geleden kocht ik mijn eerste haarspray die mijn haar hard maakte en niet fijn was om mee te werken. Ik heb van veel mensen gehoord dat deze een heel fijne haarspray is die je haar niet hard en zwaar maakt. Voor de prijs kan ik hem zeker niet laten liggen.

Zwarte handtas

Al maanden ben ik hiernaar op zoek; een simpele maar elegante tas die je overal bij kan dragen en vooral ook niet te duur is. Veel tassen die ik mooi vind liggen gewoon weg niet in mijn prijsklasse zoals Michael Kors. Ik hoop dat ik er snel één vind. Als jullie aanraders hebben van tassen zoals bijvoorbeeld op de foto hiernaast, laat het dan zeker weten!



Wat staat er op jouw wishlist voor deze maand? Laat het weten in de reacties!

9 opmerkingen:

  1. Ik zoek ook nog een zwarte tas. Micheal Kors heeft een collectie mooie tassen, maar ze zijn inderdaad vrij duur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt, die zijn prachtig! Alleen net weer wat te duur, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh die tas is zo mooi<3 Inderdaad net iets te duur haha :')
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh wauw die mooie mac lipstick! Ik heb de donkerrode nog steeds op mijn lijstje!
    Liefs, Tessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Prachtig is die inderdaad! Ik zou zelf alleen niet zo'n donkerrode kleur durven te dragen, misschien volgend jaar wel. Dan zal hij ook zeker op mijn lijstje staan! Xx

      Verwijderen
  5. Superleuke post! En die tas is echt geweldig ♥__♥ Maar de prijs valt altijd tegen ... haha! Heb gister een tas bij Pull&Bear besteld, maar deze is Burgundy dus niet heel onopvallend :') Liefs ♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wel een mooie kleur altijd, burgundy! Ik zal er nog even naar kijken op pull & bear! Xx

      Verwijderen