Pagina's

03 januari 2015

Before I die...#1

Wat wil ik nou eigenlijk allemaal doen voordat ik dood ga? Ik besloot vandaag een nieuwe serie op te starten op mijn blog. Nog nooit eerder heb ik een serie gestart dus ik ben benieuwd of ik dit leuk vind!
Iedere maand ga ik jullie foto's laten zien van vijf dingen die ik wil doen/hebben/bereiken voordat ik dood ga en zal daar een korte uitleg bij geven. Later kan ik hier dan op terugkijken en eventueel de dingen die ik al gedaan heb afstrepen.

 
Elke keer als ik over een color run bij mij in de buurt hoor wil ik er aan meedoen, maar toch is het er nog geen enkele keer daadwerkelijk van gekomen. Ik had al iets anders gepland, mijn vriendinnen konden niet, ik voelde me niet lekker enzovoorts. Het ziet er altijd heel gezellig uit met al die felle kleuren en dit is zeker iets wat ik in de komende paar jaar ga doen.

 
 Mensen die me goed kennen weten dat ik een lichtelijke obsessie heb met New York. Als het zou kunnen pakte ik zodra ik klaar ben met de middelbare school mijn koffers en vertrok. Om in die fantastische, grote stad met duizenden andere mensen oud en nieuw te vieren lijkt me echt heel leuk.
  
New York, Parijs, Los Angeles, Amsterdam en London. De plaatsen die bijna ieder tienermeisje wel wil bezoeken en ik vorm geen uitzondering. Amsterdam heb ik natuurlijk al bezocht. London ook, alleen was dit toen ik heel klein was en ik kan me er niet veel meer van herinneren. Na de zomervakantie kan ook Parijs van mijn lijstje af!
 
Zieke kinderen zien breekt mijn hart. In mijn ogen verdienen ze nog een heel leven met leuke herinneringen. Om de maanden die ze nog hebben te gaan zo leuk te kunnen maken als het maar mogelijk is, lijkt me fantastisch om te doen.

 
Een paar vriendinnen van me hebben dit al gedaan en dat bewonder ik heel erg. Zelf wil ik het ook heel graag doen, alleen ben ik bang dat het me niet gaat staan. Daarom wil ik het eerst vrij lang laten groeien. Als ik het dan af knip is het nog steeds tot over mijn schouders. De enige reden waarom ik bang ben om het te doen is omdat ik krullen heb en niet denk dat kort haar me dan staat. 

Hebben jullie ook van deze dingen die jullie voor je dood gaat wil doen? Misschien heb je al gemerkt dat ik voordat ik dood ga veel dingen voor andere mensen wil doen. Ik wil mensen die het niet zo goed hebben als wij helpen in de beste manier waarop het maar kan. Mensen die ziek zijn of die niet veel geld hebben, allemaal. Ik hoop dan ook dat ik hier de kans voor krijg.

Liefs,
Veerle

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen